Mircet Nida1404 aaaaynısınım tıpkısı 3 ay 15 günden bildiriyorum iki haftadır meme reddi vardı bugün bişeyler oldu ve memeden Ayıramıyorum
Nida1404 AcemiHemsireanne canım çok geçmiş olsun bende bunları yaşamaktan korkuyorum 😔 tez vakitte atlatırız inşallah atak anneleri olarak.
Nida1404 ArasAybarsMoM ahh ne güzel maşallah canım teşekkür ederim güzel de açıklamışın 💜 benimm kızım emzik tutmadı istemedi 9 tane emzik var hepsini denedim olmadı bebeklerde en büyük kolaylık emzik galiba
Mircet Nida1404 sütün olduğu halde emmemesi can sıkıcı olan şey yoksa mama vermeme gibi bir takıntım yok ve sağmak dünyanın gerçekten en zor şeyi hem anne için hem bebek için
Aselkusveannesi Nida1404 Gündüz asla uyumuyor uykusuzluktan gözlerini ovuşturuyor ama uyumuyor. Gece de saat 1lere kadar sallıyorum uykusu gelince uyumak yerine saatlerce ağlamayı tercih ediyor. Uykuya dalan kadar ne sırtım kalıyor ne belim ne de beynim.
caglaras Nida1404 emmede sıkıntı yok şu sn için. Bir ara geceleri hiç huyu olmadığı halde uyanıp 1.5 saat uyumuyordu. 1 hafta o sürdü. Şimdi atağın ortasındayız uykuya geçerken kafayı yiyor ağlıyor gündüzleri de max 30-40 dk uyuyor. 3 ay 26 günlüğüz bu arada