Eymenncik ben kullanıyorum çokta memnunum çok rahat ettim Vestel km9711 A++ modeli 9 kiloluk. Hergün çamaşır yıkanıyor çıkanlar direk kurutmaya giriyor bazen günde 3 4 kez çalıştığı oluyor hem çamaşır hem kurutma makinesinin elektriğede üç beş lira anca yansıyor çünkü ++ ne kadar fazla olursa enerji yönünden o kadar tasarruflu oluyor ayrıyetten makinenin kırışıklık önleme fonksiyonu da var çalıştırmadan önce ona basarsanız dijital dokunmatik ekranından kırıştırmadan kurutuyor tamamen kupkuru çıkıyor nemli falan da kalmıyor ve cıkan tozları kıl saç görseniz hayret edersiniz