limonlukarpuzzz Eymenncik ben kullaniyorum ve kendisiyle aşk yaşiyorum çamaşir as kurusun topla katla derdi yoi makinadan al oraya koy kurusun çiksin kaa yerlestir 1 gunde bitiyor çamaşır😍😍 hayatimin anlami oldu resmen 😍
Matmazell_ iremnurkilic bakalım bende denicem bu ay faturayı gerçekten büyük bi yükten kurtuldum gibi meğer ne kadar çok oyalıyomş insanı asması toplaması flan 😬
Elif-ecre Bende 1 senedir kullanıyorum. Ha bazı kıyafetlerde deforme yaptığı oluyor ama bebeğimin eşyalarında hiç sıkıntı yaşamadım. Balkonum mutfağımda ve ben ne yemek yapsam direk üstüne gidiyordu kıyafetlerin. Bir gün dışarda biri balık pişirmişti daha yeni doğum yapmışken. Aman allahım bir balık kokusu çocuğumun kıyafetlerinde. Leş gibi ki ben kendi evimde balık pişirmem. O zaman kafaya koydum ve hayatımda yaptığım en doğru şeylerden biridi. Profilo marka 8 kilo.
Pankek Benimki ikisi bir arada 9 kilo yıkama, 6kg kurutma. Hatta 1 saatlik programı var 2-3 parça çıkar at, 1 saat sonra yıkanmış kurumuş giyilmeye hazır çıkıyor. Markası Hoover
Lutennaa Eymenncik Arçelikten memnunum ben, faturaya öyle çok büyük etkisi olmuyor haftalık en az 6-7 kere kullanıyorum. Hiç korkutmasın, miss gibi yer kaplamıyor hem çok pratik birinden çıkar birine at ben eğil kalk bile yapmıyorum. Kıyafetlerin tozunu püsürünü toplaması en sevdiğim yanı.
reynwoman Eymenncik aynen evet kesinlikle katılıyorum hele bebekli evde daha cok gerekli oluyor gerçekten benim evimde balkonum yok ondan dolayı almak zorunda kaldık bebişte gelmeden almıştık doğumdan önce ama keşke bu zamana kadar alsaymışız dedim valla
Beren94 Bebekcik2406 Hiç dikkat etmedim hiçte sorun yaşamadım aksine kurutma makinesi kıyafetlerin ömrünü uzatıyor
Beren94 Eymenncik Öyle aşırı bir fark olmadı ben klima vs de çalıştırdığım İçin aslında bize zaten hep yüksek geliyordu ondan🤦♀️
sokomel denizesintim17 yok benimki beklemediğinde de direk buruşuk şekilde kuruduğu için buruşuk çıkıyor.