Eymenncik Arçelikten memnunum ben, faturaya öyle çok büyük etkisi olmuyor haftalık en az 6-7 kere kullanıyorum. Hiç korkutmasın, miss gibi yer kaplamıyor hem çok pratik birinden çıkar birine at ben eğil kalk bile yapmıyorum. Kıyafetlerin tozunu püsürünü toplaması en sevdiğim yanı.