Y12 çay içiyorz ya bişey olmuyor😂ayy bu posta girince ne geldi aklıma. Hamileyken bi posta denk gelmiştim bşri yamış sakızı yutarsan bebeğin boğazına kaçr falan diye. Ayy o kadar saçma ki. Hadi bende bu saçmalığa kafamı taktım bi gün yutuverdim sakızı içim içimi yedi sonrada dedim okur mu böyle Allah aşkına kendine gel kızım😂