Y12 içindeki baharatları hamileyken kullanmak sakıncalı mı onu araştırmak lazım. Benim bildiğim tarçın karanfil tane karabiber muskat yenibahar konuyor başka koyulan bişey varsa onlara bakın. Bir fincan icseniz bişey olmaz diye düşünüyorum. Ben hamileyken doğum yapan arkadaşlarımınkini içtim hep . Abartmadiktan sonra bişey olmaz bence. Bu arada deli istedi canım ♥️