Azsekerlikahve 6 aylıkken sallanmadan uyumamasından dolayı yatağinda uyutmaya karar verdim. Dogru düzgün uyuyuyamiyordu ,sürekli uyaniyordu . Koy bebeği çık odadan, deniyor ya. Yaptım 1 dakika sürmedi ,geri döndüm. E yataga da alıstirmam lazım uyumuyor sallarken bile. El ele göz göze 1 saatten fazla durduk. 10 gün falan sürdü. Hıckirarak ağlamadı , bağırmadi ama cok mutlu deģildi. Yaninda elini tuttuğum için sorun yoktu. Şimdi 10 ay 11 günlük bazen kendiliginden yatar . Ihtiyacı varsa hala elini tutarım. Çocuğu yormadan da mümkün ama 3 gün eğitim vererek olmuyor.