Azsekerlikahve ben de hiç düşünmeden, sadece sütüm az olduğu için hiç değilse uyumadan biraz daha süt alsın ne kadar alsa kardır diyerek uyumadan önce emzirdim hep. Sonunda emerek uyumaya geçti, ben gerçekten ona bir bağımlılık kazandırdığımın farkında değildim. Gel gelelim şu an 10 aylık ve emerek uyuyor sadece. Ama ben de eğitim vermeyi asla düşünmüyorum. Çünkü biliyorum çok ağlar ve inanılmaz tepki verir. O nedenle bunu göze almam. Ama belki de bu tür bağımlılıkları kesmek için çok ağlamayan buna çok tepki vermeyen buna uygun bebekler de vardır kimbilir. Tabii ki bebeğin dakikalarca, günlerce bas bas bağırarak ağlatılması onda muhakkak ki bir tahribat yaratır. Bunu göze alıp yapanı da yargılamıyorum ama ben de yapamam