Alanlara da saygı duyamıyorum arkadaş. Tek saygı duyduğum ağlatmadan yapabilen varsa saygım sonsuz… sanmıyorum ağlatmadan uyku eğitimi verebilen var mıdır? Nasıl yüreğiniz dayanıyo küçücük size ihtiyacı olan bebeğinizi saatlerce ağlatmaya ya… geçen gün biri yazmıştı saatlerce odasında ağlatmış bebeği ve bebek uyuyakalmış. Sen nasıl annesin nasıl????? O içerde bağıra çağıra ağlarken sen nasıl içeride keyif yapabiliyosun!!! Benim en ufak içten ağlamasında yüreğim sızlıyo dayanamıyorum. Bikaç defa denedim ilk uyutmada ağmadı ama sonraki günler kendini yırtana kadar ağladı ve o anda vazgeçtim uyku eğitimi saçmalığından. Burda sürekli uyku eğitimi diye insanlara yorumlar yapıyosunuz bende burdan görerek başlamıştım ama keşke hiç denemeseydim. Bi anne bebeğinin bu kadar ağlamasına göz yumabiliyosa vicdanını sorgulaması lazım. Birsürü video izledim hepside ağlatarak uyutuyo bebeğini. Ağlatmadan uyku eğitimi diye bişey yok. Onun adı uyku eğitimi değil bebeği güzelce uyutmak… ne uyku eğitimiymiş ya.. her uyumayan bebeğe uyku eğitimi al demeyin artık her bebek farklıdır bi tane bebek uyku eğitimini tamamladı uyudu diye bütün bebekler uyku eğitimi alarak uyutamazsın. Ki ben o bebeklerinde ağlamadan uyuduğuna inanmıyorum. Biri de desin bana hiç ağlatmadan uyku eğitimi verdim diye ayakta alkışlayım. Yalansada kendine kalmış artık. Ha bide 10dk hıçkırarak ağlamayı saymıyo bu anneler. Buna ağlatmadan uyku eğitimi verdim diyo. Yok öyle bişey hıçkırarak 10dk ağladıktan snra kim olsa mayışıp uykuya geçer zaten. Sende 10dk boyunca ağla oracıkta uyuyakalırsın. Bu mu uyku eğitimi anlayışınız. Uyku eğitimi değil bu ağlamaktan yorulan bebeğin uyuyakalması… bi zaman sonrada alışıyo ve siz eğitim vermiş gibi oluyosunuz. Bebeğinize yapmayın bunu onun size ihtiyacı var… küçücük bebekleri sırf siz düzgün uyuyacaksınz diye ağlatmayın!!! Her bebek farklı şekilde uyuyabilir yeterki annesinin desteğiyle uyusun.