27__ zaten egitim diye ortalikta dolananlar bebek dogmadan kitaplari okumus olsa sorun ortadan kalkacak ben hamileyken traccy okumustum ve e.a.s.y teknigiyle hep rutinlerle uyuttum hic uyku problemimiz olmadj 4.aya kadar zaten uyku egitimcilerinin anlattiklarini yapiyordum.4.ayda uyku gerilemesiylede duzene soktuk..yinede tum bunlara ragmen uykuya gecerken cok aglardi ne yaparsam yapayim aglardi bir ara salladim bir ara memede uyuttum sonrasinda duzene tekrar soktum.cunku duzen istiyordu kizim.her bebek farkli kimisi memede uyur anne rahatsiz olmaz devam eder..kimisi sallanir kesintisiz uyur anne devam eder.ama benim memede uyutup sabah ise giderken trafikte onunu goremeyen arkaadasim var..yazik degil mi anneye ? Ustelik 1.5yasinda bu cocuk emme isi bitmis zaten..
Her sey duzenden geciyor , duzensiz bir hayatta gitmiyor bu cok net.anne bebek nasil mutluysa oyle yapsin ama mutsuzsa da kimse kimsenin anneligini sorgulatmasin..uyurken bir iki agladi diye cocuk psikopat olmuyor..