Julijuli bende BİM’in kitaplarini alıyorum denk geldikçe.Hatta yakın zamanda trafik ve çevre dedektiflerini aldım çokta beğendim.Aslinda almadan okumak lazım.Zaten resimle dolu olduğu için kısa oluyor genelde hikaye kısmı.
Kuzularimiza mahremiyeti öğretmek en büyük görevimiz ama bu örnek gercekten çok çirkin olmuş kaldı ki çisi altına yapma kiismi da çok doğru değil bence .
Evet utanmakta bir duygudur hem de gerçekten insanda olması gereken bir duygu ama söylemlerimiz utanma hissinden uzaklaştıracak türden olmamalı bu yazı tam da öyle.