Kızlar ogluma bimdeki resimli hikaye kitaplarından sürekli alıyorum hepsini okuyoruz resimlerine bayılıyor.geçen gün bi kitap daha aldım çakıl parkta adı.çakıl parkta dişlerine tel takılı bi kız çocugu görüyor çocuk utanıyor tellerinden ve çakıla diyor ki sen utanmazmısın mesela nasıl utanırım diyo çakıl,o da işte rüzgar eteğini kaldırdığında utanmazmısın mesela diyor kız da.sizce de çok saçma değil mi bu şekilde bir cümle ?küçücük çocuğun eteği havalansa ne olur veya böyle bir cümleye çocuk kitabında ne lüzum var?buraya hiç resim eklemedim bilmiyorum aslında atacağım resmini.peki sizce bu kitabı şikayet etmeli miyim bana çok saçma ve biraz sapıkça geldi .siz ne düşünürsünüz?