Seherbgs sadece karnını doyurmak için uyanıyor mama içip geri dalıyor beşiğinden kaldırmıyorum bile sabah 8 gibi de kalkar 🧿🧿🧿. Başından beri öyle oldu. Ben sadece akşam uykusuna geçeceği zaman mamasını hazırladım beşiğine koydum öyle verdim pışpış yaptım uyuttum alıştı. Bakıyorum akşam uykusu geliyor bugün 6 gibi uyumak istedi mesela aldım doyurdum pışpışladım uyudu