Tuba merhaba. Benim kızım da 22 aylık ve uzun zamandır öğlen uykularında çok fazla direniyor. 18. Ayından beri bir gün uyuyorsa 2 3 gün uyumuyordu zaten. Sonra bir ara düzene girdi ama şimdi yine bozuldu. Son 7 günde sadece 1 defa uyudu. Benim sormak istediğim şey acaba bebeğiniz öğlen uyumayınca durumu nasıl oluyor? Yorgun mu duruyor yoksa enerjik mi? Bıraksın istemiyorum uykuyu ama istediğim kadar uyutmaya çalışayım uyumayınca uyumuyor.