Eliz06 Eftalyaninannesi benimde ocağım siyah ama hiç leke kalmio a 101den ya sökücü aldım onla siliyorum ayna gibi parlio
Eftalyaninannesi Eliz06 ışık kapatınca benimkide parlıyor da aspiratör ışığıyla bakınca aynen böyle gözüküyor 😀
Eftalyaninannesi ElifAlmila55 camın üzerinde ellerimle dokunduğum da hiçbirsey yok gibi pürüzsüz. Sanki camin arkasında lekeler ama tabii öyle bir ihtimal olamaz 🤦🏻♀️ domolu alacağım
Eliz06 Eftalyaninannesi ben hiç açmadım daha aspiratörü ondandır😂😂ama yarın öyle bi bakılan merak ettim 😂😂
Arhan-Tansu Eftalyaninannesi tabi yazarm marketten aldım bende denicem yarın inşallah cünkü bana o ocağı takarken servis mikrofiber bezle silin sdce dedi ama o şekilde hiç birşey temizlenmiyor o yüzden köpüğü aldım bakalm☺️
Deletedmom74 https://ty.gl/xbbxo1d7 Bunu kullanın sonra bana teşekkür edeceksiniz aşk yaşıyorum ikisiyle bunu almasaydım vallahi ocağı sökecektim sinirden. Şey dermişim “yukarı kaydırın” 😂😂
Eftalyaninannesi nikimikedi7 diğer deterjanları öyle bekletince onlarin bile lekesi kalıyor domolun kalmıyor mu?
Eftalyaninannesi Salihabebegim33 güya bezin üzerinde microfiber yazıyorda ne kadar kaliteli bilmiyorum
Ballokumu Eftalyaninannesi canım sildikten sonra ıslağı tam kurumadan ocak nemliyken buzdolabı poşeti ile silmeyi denesene bi.
nursocum Eftalyaninannesi benimde siyah ama cam değil yine aynı bela az önce sildim temizleniyor hemen ama sabaha kadar tüm tozları belli ediyor