347684 attigim linke bakın oradaki o falcataya benzeyen aletin ucu jilet aslında cam ocak için yani cizmiyor hatta ütü ve fırındaki çıkmayan lekeleri de çıkarıyor. O spatulayla önce ocaktaki o kalın kalıntıların üzerinden geçiyorsunuz kazıyormuş gibi yani baya hepsini söküyor zaten aşırı mutluluk verici sonra o sıvı losyonu döküp bezle siliyorsunuz en son kuru bezle kuruluyorsunuz ve ocak ilk günkü gibi oluyor ❤