Pineapple20 Annesizanne fotoğraf albümü görmemiştim ben de mi baksam 😅 erkenden gitmek lazım hemen bitiyo her şey
Annesizanne Pineapple20 valla en erken gideceğim saat ikindiye doğru 🤣o zamana kadar BİM’i uçururlar giremem kalabalığa
Pineapple20 Annesizanne o zaman bi zerre kalmaz canım 😄 ben de bu sefer kalabalığa girmekten korkuyorum bizim burda %100 arttı vaka sayısı
Elisabetul Birkucukeylulmeselesi bende aldım ama başka yerde satılanlara göre küçük çok yumuşak toplama yeri kapalı duruyor açılmıyor pek fazla iş göreceğini sanmıyorum
Annesizanne Pineapple20 valla 10 liralık şeyi 5 e alacam diye kızımı ve kendimi rikse atamam sakin zamanında gider bakarım insanlar birbirini yiyor ben alacam o alacak diye
Ilbilge YigtnAnnesi bizde var iki ay önce geldiğinde almıştım oğlum nerdeyse iki ay sadece onunla oyalandı ve şuan 10 aylık yürüyor
Pineapple20 Azsekerlikahve cam rende gerçekten çok işe yarıyor, mama tabağı aldım ama daha kullanmak nasip olmadı. Cici kaliteli bi şey. Albümü ben göremedim 🤷♀️
Etmeninannesi Pineapple20 Ben oğluma almıştım çok güzel ama ilk başlarda halinin üstünde yürütün sadece çünkü taşta fayans ve laminnatta bayağı kayıyor. Onun dışında benin oğlum onunla yürümeyi öğrendi birde üzerinde ki oyuncaklar baya güzel uzun süre oynuyor vakit geçiriyorlar @YigtnAnnesi
Maviay Sarikuzumalp ahahaj 😁 ayy arada eşimle savaş yapıyoruz o toplarla çok eglenceli oluyo ama sonra o toplari toplamasi amaan ilahii Yarabbi 🤦🏼♀️😁