Dadam bebek tutunarak gittiğinde zaten tıktık kademeli sürülüyor ama bebek ön tarafından iterse tekerlekler dönmüyor fakat kayıyor. Benim bebeğim bikere içine doğru düştü ama yürüme arkadaşı asla üzerine devrilmedi. Bence çok tehlikeli birşey değil birde ben mesela yanında değilsem oyuncağı koltuğa sabitliyorum oda önüne geçip telefonuyla oynuyordu toplarını çeviriyordu yanındaykende sürmesine yardımcı oluyordum. Birde ayağını yatar pozisyona monteleyip sadece oyuncak kısmıylada oynatabilirsiniz yanında olmadığınız zaman. Bazen hızlanıyor sürerken ama bebekler bişeyi kavradıklarında çok sıkı tutuyorlar o yüzden çok kötü düşme hiç yaşamadık. Ama komşum kızına oynattı iyi ki almamışım bunu dengesini sağlayamıyor çok düşüyor dedi. Ama çocuk alışınca çok da güzel yürüyor benim oğlum istediği yere çekiyor artık