Pineapple20 Bim baktı ki bu işte çok para var sürekli bebek malzemeleri getirtecek böyle herhalde 😅 benim almadığım bi şey kalmadı artık 🤷♀️ https://hizliresim.com/YA3c0B
Birkucukeylulmeselesi Pineapple20 içimm gidiyo yaa burda bim yok ve o gelen önlükleri 30-35 ten aşağı bulamadım nette 😭😭😭
Pineapple20 Birkucukeylulmeselesi evet silikonlar pahalı malesef ☹️ Her yerde bim var genelde canım küçük bi yerde mi yaşıyorsun?
OzlemAlisa Birkucukeylulmeselesi canim o 30 liralikla arasinda.daglar kadar fark oluyor ya incecik bi silikon bu gelecek olanlar. Tipi benziyor sdce uzulme😂
Elisabetul Birkucukeylulmeselesi bende aldım ama başka yerde satılanlara göre küçük çok yumuşak toplama yeri kapalı duruyor açılmıyor pek fazla iş göreceğini sanmıyorum
Birkucukeylulmeselesi Pineapple20 evet canm doğudayız buraların ilçeleri aşırı küçük sadece 101 var maalesef
Pineapple20 Dadam 😄benim almadığım bi şey kalmadı diyorum ama yine gidecekmişim gibi bi his var içimde 😄😄
Pineapple20 Asklepios mama sandalyesi aldım şimdilik iş görüyor, pijamalar, zıbınlar filan güzel bence ben kullanıyorum
Pineapple20 Dadam ben de onu düşünüyordum nasıldır acaba? Kamera da güzel görünüyor tam da kamera bakıyordum. Bazen çalışanlar ayırıyor BİM’de, söylesen ayırmazlar mı?
Pineapple20 Dadam yok kaymıyor ama oğlum 7 aylık şu an bile sallıyo sandalyeyi. Biraz daha büyüyünce devrilir mi diye korkuyorum. Şubatta ebebekten daha ağır bi şey bakayım diyorum indirim oluyor ya
Dadam Pineapple20 kullananlar memnun ama düşüp kolunu kıranı da duydum korkuyorum 😔 kamerayı da iyi diyorlardı geçen yine aynı ürünler gelmişti de post aöıp konuşmuşlardı. Yasakmış ayırmak 🤷🏻♀️
Etmeninannesi Pineapple20 Ben oğluma almıştım çok güzel ama ilk başlarda halinin üstünde yürütün sadece çünkü taşta fayans ve laminnatta bayağı kayıyor. Onun dışında benin oğlum onunla yürümeyi öğrendi birde üzerinde ki oyuncaklar baya güzel uzun süre oynuyor vakit geçiriyorlar @YigtnAnnesi
Dadam Pineapple20 benimki de 10 aylık e bebekten tepsisi hayvanlı olandan aldım tepsiyi kırdı beni çıkarırken görümce o da çıkarmak istedi 🤦🏻♀️ bu sefer oyuncaklı olandan aldım o da parkede çok kayıyo. Diğerleri de çok pahalı
Pineapple20 Dadam kalsın o zaman korkarım ben de Allah korusun. İnternete bak canım Orada da oluyor uygun fiyata
Ilbilge Dadam @Pineapple20 kızlar ben oğluma yürüme arkadaşını geçen geldiğinde aldım ve nerdeyse 2 ay sadece onunla oynadı yürürken bende destek oluyorum hızlı gidiyor çünkü ama bence kolunu kıracak kadar bir durumu yok. Kısacası çok güzel ve fiyatı çokçok uygun 😇
Pineapple20 Dadam evet çok pahalılar gerçekten. İkea antilop da güzel diyorlar ona da bakabilirsin uygum hem de
Busra7125 OzlemAlisa annemgil aldilar firin geç pisiriyor ayni anda 1 den fazla tepsi pisiremiyorsun davlumbaz berbat kesinlikle çekmiyor kokuyu tavsiye etmiyorum abimgil bosh kullanıyor çok memnun