3,5 aylık olana kadar sarılık devam etti bizimde, her şeyine bakıldı genetiğe kadar gittik kızımın böbreklerinde sorun vardı ondan mı çiş çıkışı az mı diye çişli bezlerini bile tartıyordum kilo alıyordu ama sarılık azalmıyordu normalde kaka veya çişle çocuk beslendikçe sarılık azalır ve biter tam 5 kere topuk kanı verdik sırf sarılık yüzünden kızımın bağırmalarını unutamıyorum sonuç hiçbişey kendiliğinden geçti, anne sütü sarılığıdır denildi