Hub1 valla normal emzirme düzenimize devam ettik 2-3 saatte bir emzirdim. Doktorum panik yapacak bişey olmadığını normal düzenimizde gitmemizin yeterli olduğunu söylemişti. Ben 1 doktora daha gidip teyitte ettirmek istedim, o da aynı şeyleri söyledi. Neticede 2. Ay kontrolünde geçmişti gerçekten.