birfincantuzruhu öncelikle sizi bir facebook grubuna yönlendireyim, emzirme akademisi grubuna mutlaka üye olun sorununuzu paylaşın. İkincisi eds yöntemi denediniz mi? Biberon dışında ne yöntem denediniz mamayı vermek için? Üçüncüsü sürekli aranması aç olduğunu göstermez. Doyma kriteriniz tamamen kaka şu anda. 24 saatte toplam 3 tane 1 TL büyüklüğünde kaka yapıyorsa doyuyor demektir. Uyumaması, ağlaması bunlar sadece onun bebek olduğunu gösterir tüm bebekler ağlar, tüm bebekler uyku problemi yaşar. Bebeğiniz şu an doğduğunu bile bilmiyor. Kendini anne karnında sanıyor. Gebelik 3 trimester dönemidir, yenidoğan dönemi 4.trimesterdir. yani bebeğiniz hala anne karnında sanıyor kendini, bu yüzden sürekli aranıyor, çünkü anne kokusu istiyor. Mama içince 3 saat uyuması da tamamen mama onu bayılttığı için. Anne sütü bunu yapmaz çünkü sindirimi kolaydır, mama gibi hazımsızlık yapmaz. Bebeğiniz kaka yapıyor mu? Bebeğiniz 15 günde doğum kilosunu yakaladı mı? İşte bunlar önemli. Her ağlayan bebeğe mama verilseydi inanın anne sütü alan bebek kalmazdı. Bakın bebeğim 18 aylık geçen gece 11 kere uyandı. Aç olsaydı benim bebeğim aç olurdu. Sakin olun güzel anne. Sakin olun bu günlerin tadını çıkarın. Bu sorunlar çözülebilir sorunlar. İnanın bana.