Rukiye-94 Kocak ya böyle insanları cidden yanlış anlamaya odaklanmış yazmak için yazan tiplere gülüyorum.Ben merak sebebiyle sordum kendisi sıkıntısını dile getirmiş çözüm için yardımcı olmaya çalıştım ama sizin gibilere gerek yok!
Rukiye-94 birfincantuzruhu size meraktan neden mama dedim eleştiri için değil çocuk sizin isterseniz hiç emzirmeyin sorununuza yardımcı olmaya çalışan insanları eleştireceksiniz bence derdinizi yazmayın.
birfincantuzruhu Rukiye-94 eleştiri vardır eleştiri vardır derdine derman arayan insanlara doğru üslupla sorarsanız karşınızda ki de alınmaz. Heleki lohusaysa.
Daisyy Tazeanne1811 emzirme akademisi grubuna üye olup yazın isterseniz. Ben ilk 1 ay hatta 40 gün doyma kriteri kaka diye biliyorum.