Papatyannesi ben aptamil kullanıyordum 27 günlük bebeğim mamayı verdikten sonra3 saat uyandırmasam uyanmazdı. Çok tok tutuyordu. Ama çok fazla gazı oluyordu sabaha kadar ıkınıyordu ıkınmaktan göbeği kanadı hatta. Sonra sma ya geçtik gazı yine var ama o kadar değil çok şükür. Ama sma da öyle çok tok tutmuyor. Zaten yavaş yavaş azaltıyorum mamayı inşallah kısa zamanda da bırakırız.Aptamil tatlı bir mama ondan başka mamaya geçmek zor olur bebek istemez falan demişlerdi ama hiç öyle olmadı yine aynı şekilde içti obur kızım 😊