demetdiyebiri35 Papatyannesi canım Aptamil mama marketlerde bile satılıyor. Gerçi tüm Mamalar satılıyor artık ben sma kullanıyorum Çok memnunum gaz yapmıyor anne sütüne en yakın olanmış
petek-badee demetdiyebiri35 anne sütüne en yakın keçi sütüdür aslında golden goat oda bilginiz olsun 🐏
Yeliz1905 Papatyannesi biz aptamıl kullandık ve çok arastırdım sma aptamıle eş deger 😊 şuan memnuz hatta aptamıl fen daha iyi içiyo
Albayrakokur Yeliz1905 nasıl buldunuz eş değer olduğunu bnde baksam şuan bnde sma aldım ama hangs en iyisi karr veremiyorum her yer ayrı bişey yazıyor
Esra96 Mama çocuktan çocuğa değişiyor herkesde aynı etkiyi olmuyor kabız olan da ishal olan da var biz sma kullanıyorduk ama kabızlık ve gaz problemi yaşadık onun için hipp geçtik daha 2 gün oluyor denemeden bilinmiyor malesef
Papatyannesi Esra96 haklısın denemek lazım ama yine de fikir almak istedim. Mama değiştirmek de iyi değil diyorlar ama mecbur olunca
Frdvs-isMom Papatyannesi 9 ayı dolana kadar aptamil kullandım pek doyurmuyor mama yetmiyordu sma optipro ya geçtim 3 4 hafta önce bir kutu 10 günde anca bitiyor kabız yapmadı uzun süre tok tutuyor içeriği de daha iyi geldi bana ve şeker tadı daha az. bi defa bda bebelac gold denemiştim bebeğim çok fazla kustu ve kabız oldu onda. Benim tecrübelerim böyle canım 😊
Papatyannesi Frdvs-isMom teşekkür ederim canım bende eşime sma al dedim ama bu dediğin optipro değil normal sma almış umarım iyi gelir benim de bebeğim fazla kusıyor aptamil de
mirayilknurtolga Papatyannesi 1.5aylıktı mamaya başladığımızda 7ay 19 günlük hala sma optipro kullanıyoruz. Memnunuz. Hiç değiştirmedim. Hiç değiştirmeyi düşünmedim.
Papatyannesi mirayilknurtolga sma optipro aldırırım normali bitince inşallah allah bebeğinizi size bağışlasın sağlıkla sıhhatle büyütün 😇
Papatyannesi Nilaytksy ben şehir merkezinde yaşamıyorum batmanda ilçesinde kalıyorum burda zor bulunuyor aptamil eşime sma daha kolay bulunuyor demişler bir makettekiler bende bilmiyorum 🤷🏻♀️