Papatyannesi sma kullanıyorum ama eski sarı kapaklı olanı diğerinde kızım yeşil kaka yapıyordu bide mama çok köpürdü ,eski formülde şeker flnda yok yenisinde var 😑 . Hemen gidip eskisini stokladım, biz çok fazla kullanmıyoruz ek olarak veriyorum bu arada