Papatyannesi evet doğduğundan beri kullanıyorum bir defa bile pişik olmadı. Kakası çok nadir taşar tazyikli yaparsa(tasirmayan bez yok çok araştırdım) yumuşak bir dokusu var hafif ve ince. Dayımın eşi oğluna sleppy kullanıyordu baktım da bana poşet gibi geldi o hış hış sevemedim onu. Biz bile pamuklu ped kullanmazsak rahatsız oluyoruz