Ozgeruya Asyaninannesiii 21 temmuz 2990 gr 16:10 dogdu suan 5970 falandi kontrolümüze var daha ama gecen hafta böyleydi 4 ay 12 günlüğüz 🙂
Asyaninannesiii Sdfarh maşallah sadece mama içenlere genelde 5. Ayının içinde başlatıyorlar. Mesela biz baslıcaz
Bilcans Atomkarinca biz de 17 Temmuz doğumluyuz. 3 kilo doğduk biz de 4. Ay kontrolünde 6300 çıktık 🙄 doktorum mamaya başlatmadı çok hareketli gördü gerek yok yetiyor demek dedi. Siz de anne sütü mü sadece?
1Nisa1merve Asyaninannesiii 13 temmz doğumlu 2300 kilo 47 cm dogdu. 5 gün sarılık tedavisi gördü kuvezde kaldi hastaneden çıkarken 2270 kiloydu.4ay aşısında 6100kilo 64 cm di. 4 ay 20 günlük kızım 🥰🥰🥰🥰
AnestezikAnne Asyaninannesiii merhaba 21 temmuzda 3200gram doğdu kızım Şuan 4 ay 12 günlüküz 4üncü ay kontrolünde 7000gram Dı sadece anne sütü alıyor
h_yigit2 Asyaninannesiii merhaba paşam 29 temmuz saat 21:03 de normal doğumla 3180 gr 49 cm olarak dünyaya gözlerini açtı… Şuan 4 ay 7 günlük anne sütüyle 7 kilo 150 gr 61 cm olduk çok şükür🙇♀️😍🙇♀️