EbrarAda Asyaninannesiii merhaba 👋 Bizde 23 Temmuz Per 10:45 te doğduk şuan 4 ay 10 günlük olduk 6 kiloyuz cankızım Ebrar Ada 💋❤️
Seremet58 Asli1453 ayyy en berbatı o suni sancıdır herhalde 🤦🏻♀️ Çok şükür bana gerek kalmadı 24 saat sancı çektiğim için 😬
ArasAybarsMoM Asyaninannesiii 9 temmuz da dogdu oglum aslinda 20 agustosta dogmasi gerekiyordu premature bebek 😇 1800 gram 44 cm dogdu yogun bakimda entube edildi uzun bi sure 4 aylik asisinda 7250 gram 65 cm dedi doktorumuz
Deletedmom63 Asyaninannesiii ahahha hende yazayım barii😂 henüz daha 10 haftalığız amaa ☺️ 1 temmuz annesi olucam inşallah ☺️😂
Teosmom 16 Temmuz👶🏼 39.haftada 3590 gram doğdu oğlum🥰 şu an 4 ay 18 günlük 4.ay aşılarını yaptırırken 7500 gramdı.. sanırım ağırlaştı sanki onu taşırken dikişlerim ağrıyo gibi hissediyorum ondan mıdır ki acaba😀
Asyoskom- Asyaninannesiii merhaba kızlarımız adaş benim asyam da 15 temmuzda doğdu 🌸🥰 3500 kg 53 cm doğdu suan 4 ay 14 günlük. 4. Ay kontrolümüzde 6500 kg 65 cm idi 😊 süt alerjimiz var maalesef 😔
Asyoskom- Atomkarinca merhaba benimki de kız bizim de 4. Ayda 6500 idi doktor gelişimi iyi diyorsa kasmayın (tombis veya zayıf) önemli olan sağlık😇🙏🏻