Zeyays Miraveben evet çok şükür göz kontağımız var ve çok hareketli çok teşekkür ederim Allah razı olsun
Miraveben Zeyays merak etmeyin gerisi çevre baskısı görünce zayıf derler esmer derler kısa derler gülmüyor derler ve biz evde oturup kafamızda kurarız ilk olunca bide bilmediğimizden türlü türlü şeyler geliyor kafamıza
Zeyays Miraveben zaten o çevre baskısı büyük etken kilosu kaç doktora gittik diyorum annen bile olsa ilk dediği şey kilosu kaç kiloyla sağlık onlara göre kilo boy bu beni deli ediyor
Seherliva29 Swmkva normal 3 ay kontrolüne götürdüğümde kızımon boyu 57 idi ebe 1 santim koşa 58 olması lazım ama sorun degil dedi 4,5 aylık iken götürdüğümde 65 gelmişti
Swmkva Zeyays tam 3 aylık iken kilo 6400 baş 40.5 boy 58 idi. Doktor o zaman normal demişti (10 gün önce ) bir anormallik olsa söylerdi mutlaka , eve gelince farkettim bende tekrar gidince soracağım içinizi ferah tutun :)
Seherliva29 Zeyays 36 dı 2 hafta önce 39 du her gitmemde bıngıldagı kontrol ediliyor tabi bende dikkat ediyorum şuan 5 aylık daha bu zamana kadar hiç doktora götürmedim 6 aylık olduğunda götürmeyi düşünüyorum ama pandemiden dolayı da korkuyorum bebeğim ve ben covid geçirmiştik o yüzden korkuyorum
Swmkva Zeyays doktor herşey yolunda dedi ama dün bende sizinle aynı şeyleri düşünüyordum tekrar gidince soracağım, bir sorun olsa size söylerlerdi diye düşündüm, içinizi ferah tutun :)
Alinduru Zeyays evet gerçekten çok kötü kokusu var ama bize alerji uzmanımız önermişti bunu bi süre sonra içmeye başladı. Hem de vitamin almış oluyorlar, umarım sizde de işe yarar geçmiş olsun 🌸
Miraveben Zeyays aynen tamamen sağlıklı olmaları daha önemli kilo alınır verilir kısa olsada topuklu var kız çocukları dünyadaki ilk kısa insanlar olmicaklar
Zeyays Miraveben doğru diyorsun yerim onların minik hallerini Ya boy kilo derdim değil beni geren galiba aile baskısı çevre faktörü
Ahsen0663 huzunkovankusu merhaba nerden alıyo acaba ne şekilde oluyo . Bizimde alerjimiz var ve iki gündür mama veriyorum tadını beğenmedi kusuyo hep
huzunkovankusu Ahsen0663 Bu starbucks kahve dünyasında falan oluyormuş. Alırken içinde alkol var mı diye sorun sadece bazılarında oluyormuş. Arkadaşımın kızı da sizin gibiydi. Vanilya şurubuyla ikinciyi istiyor diyor. Bi doktora sorup deneyin isterseniz. İnşallah size de iyi gelir 🤲🏻 Yemeyen çocuk çok zor bilirim 😢
Alinduru Ahsen0663 onu hiç bilmiyorum canım bana hiç öyle bir şey demediler ama belki başka bilen arkadaşlar vardır 🙄
Sedaalp Zeyays işte sızınkinin baş çevresi doğumunda da küçükmüş bizimkinin doğduğunda 37 idi şuan 3.5 aylık 3 aylikken 42 idi .