Zeyays Merhaba bebeğim boy atmıyor kilo almıyor 3 ay 1 günlük boyu 56.5 kilosu 4870 gr kafa çapı 38 endişe duymalımıyım gıda alerjisi bebeğim ve yarın işe başlayacağım analık iznim bitiyor alerji mamaları kilo aldırıyor mu bugün denedim hiç içmedi istemiyor bu durumları yaşayanlar var mı ? En çok kafa çapına taktım kafayı benim içime su serpecek aynı durumlardan geçmiş insanların morel vermesine çok ihtiyacım var
Miraveben Zeyays ölçüm yaptığınız yerde bununla alakalı bişey demediler mi bizim kide kilo almıyor bende çok sorun ediyordum ama şuan takmıyorum yapı meselesi baş çevresini bilemedim ama önemli bişey olsa sizi uyarırlardı diye düşünüyorum
Ayseee27 Zeyays benimkide aynı. Yavaş alıp yavaş uzuyor artık. 7 aylık olacağız 6,5 kilo 65 cmdi genetik diyorlar ama büyümüyor anlıyorum hareketleri iyi ama gerilik mi var acaba
Seherliva29 Swmkva normal 3 ay kontrolüne götürdüğümde kızımon boyu 57 idi ebe 1 santim koşa 58 olması lazım ama sorun degil dedi 4,5 aylık iken götürdüğümde 65 gelmişti
Zeyays Miraveben doktor dedi ki normal değil ama anormalde değil. Ben herseyden çok etkileniyorum doktor sanki duymak istediklerimi söylüyor gibi geliyor.
Miraveben Zeyays bebeğinle göz kontağı kurup gülüp eğleniyor ve hareketli bi bebek ise gerisini takma yapısal oluypr her bebek malesef toplu olmuyor bazen zayıf bazen iri
Swmkva Zeyays doktor herşey yolunda dedi ama dün bende sizinle aynı şeyleri düşünüyordum tekrar gidince soracağım, bir sorun olsa size söylerlerdi diye düşündüm, içinizi ferah tutun :)
Zeyays Ayseee27 bilmiyorum ki belki aile baskısıdır. Belki biz o hale getiriyoruzdur çocukları kilosu kaç kilo aldı sanki ay zayıf geldi bu sefer gözüme, ay yok büyüdü büyüdü. Ay sütün yetmiyor ay bu çocuk aç. Psikolojimizi bozuyorlar ondan stres üzüntümüzden belki çocukları etkiliyor. İnan bilmiyorum ki neden iyice psikolojim bozuldu
Merve43 Zeyays doğum kilosu boyu ve baş çevresi nedir? Genetik yapı olarak eşiniz ve sizin boyu nasıl
Zeyays Merve43 2 kilo 970 gr baş çevresi 34 boyu 49 cm di şuan tam 3 aylık 4,870 gr boy 56,5 cm baş çevresi 38 cm
Zeyays Sedaalp kız bebek 2 kilo 970 gr baş çevresi 34 boyu 49 cm di şuan tam 3 aylık 4,870 gr boy 56,5 cm baş çevresi 38 cm
huzunkovankusu Zeyays Arkadaşım vanilya şurubuyla veriyor alerji mamasını denediniz mi hiç? İşe yarıyormuş.
Zeyays huzunkovankusu vanilya olmaz süt ve süt ürünleri alerjisi var et ve et ürünleri yumurta ve yumurta ürünlerine çoklu besin alerjisi olmasa öyle denerdim çok teşekkür ederim vanilya olur mu ki bilemedim
Ahsen0663 huzunkovankusu merhaba nerden alıyo acaba ne şekilde oluyo . Bizimde alerjimiz var ve iki gündür mama veriyorum tadını beğenmedi kusuyo hep
Merve43 Zeyays bas cevresi benim kızımın da bu şekildeydi büyüme olduğu sürece sıkıntı yok. Kilo sadece anne sütü ise ilk 3 ay ayda en az 500 gram alması gerekir sizinki de almış. Boyu biraz az uzamış gibi ama belki yanlış ölçmüşturler siz evde bi olcseniz bizim çok yanlış olctikleri oluyordu yine de çok da az değil boy uzamasi.
huzunkovankusu Zeyays Bence zaten doktora sormadan kullanmayın. Ama bi sorma şansınız varsa sorun. Vanilyanın kendisi değil vanilya şurubu. Kahve dünyası starbucks gibi yerlerde oluyor.
Sedaalp Zeyays işte sızınkinin baş çevresi doğumunda da küçükmüş bizimkinin doğduğunda 37 idi şuan 3.5 aylık 3 aylikken 42 idi .
Alinduru Zeyays mamayı biberona koyunca önce biraz havalandırın kokusu gidiyor sonra suyunu katın doktorunuz izin verirse küçük bir miktar üzüm pekmezi belki olabilir biz o şekilde içirdik ama 4 veya 5.yındaydı o zaman kızım
Zeyays Alinduru tadını hiç beğenmedi içmedi kokusundan işe başlayınca aç kalıcağına gerekirse arar yarın sorarım pekmezi. Çok teşekkür ederim
Alinduru Zeyays evet gerçekten çok kötü kokusu var ama bize alerji uzmanımız önermişti bunu bi süre sonra içmeye başladı. Hem de vitamin almış oluyorlar, umarım sizde de işe yarar geçmiş olsun 🌸
Zeyays Miraveben evet çok şükür göz kontağımız var ve çok hareketli çok teşekkür ederim Allah razı olsun
Ahsen0663 Miraveben neden göz kontağı kuruk gülüp eğleniyosa dediniz acaba ? Benim bebeğim de 3 ay 10 günlük. Çok hareketli değil, çok odaklanmıyo nesnelere, çok gülmüyo , bazen boş boş bakıyo sizce sıkıntı var mı ?