Ahsen0663 Miraveben neden göz kontağı kuruk gülüp eğleniyosa dediniz acaba ? Benim bebeğim de 3 ay 10 günlük. Çok hareketli değil, çok odaklanmıyo nesnelere, çok gülmüyo , bazen boş boş bakıyo sizce sıkıntı var mı ?
Miraveben Ahsen0663 her bebek aynı olcak değil tabi ki ama belki yapı olarak belki ilgilenme şekli olarak genel olarak doktorda bunları sorar bizimki çok yatar mesela ama uyanık olduğu zamanlarda fazla hareketli ve sürekli onunla göz kontağı kurup konuşuyorum oda bana kendince cevap veriyor işte 😄 sese alışsın şarkılar söyleyin ama her bebek aynı değil kaynanam mesela zıplatmayı öğretmiş şuan kucağa alır almaz bacaklarını sopa gibi dikleştirip zıplamak istiyor 2 ay 18 günlük ama istiyor
Alinduru Ahsen0663 onu hiç bilmiyorum canım bana hiç öyle bir şey demediler ama belki başka bilen arkadaşlar vardır 🙄
Saraa Zeyays altta doğum kilosu boyunu okudum da bebeğinizin o kadar da kötü değil bence şu anki durumu çünkü kilo almış boyu da uzamış alerjisi var diyorsunuz bence normal arkadaşımın oğlu 1 yaşındaydı 7 kilo falandı çubuk gibi bacağı vardı ama hastalığı birşeyi yoktu sadece kilo almıyordu kız ve erkekte farkediyor böyle şeylerde benim kızım 4250 doğmuştu 3. Ayında 5700dü kilosu benimki de fazla almamıştı 6.aydan sonra güzel kilo almaya başladı bende çok takardım annelik işte herşeyi kafamıza takıyoruz siz güzel bir doktora gösterin içiniz rahat etsin sağlığı yerindeyse kilosu boyu çokta önemli değil yeter ki iyi olsunlar 🙏♥️
huzunkovankusu Ahsen0663 Bu starbucks kahve dünyasında falan oluyormuş. Alırken içinde alkol var mı diye sorun sadece bazılarında oluyormuş. Arkadaşımın kızı da sizin gibiydi. Vanilya şurubuyla ikinciyi istiyor diyor. Bi doktora sorup deneyin isterseniz. İnşallah size de iyi gelir 🤲🏻 Yemeyen çocuk çok zor bilirim 😢
huzunkovankusu Zeyays Bence zaten doktora sormadan kullanmayın. Ama bi sorma şansınız varsa sorun. Vanilyanın kendisi değil vanilya şurubu. Kahve dünyası starbucks gibi yerlerde oluyor.
Merve43 Zeyays bas cevresi benim kızımın da bu şekildeydi büyüme olduğu sürece sıkıntı yok. Kilo sadece anne sütü ise ilk 3 ay ayda en az 500 gram alması gerekir sizinki de almış. Boyu biraz az uzamış gibi ama belki yanlış ölçmüşturler siz evde bi olcseniz bizim çok yanlış olctikleri oluyordu yine de çok da az değil boy uzamasi.
Brrn8890 Zeyays doktora danışın burda yazilicaklara göre hareket etmeyin bence en iyisini doktor bilir mama önerisinde bulunabilir tabi bu benm fikrim