KardelenYB bilemiyor canım neden ama eşimde bende uzun boyuyuz evet oğlum var erkek yani maşallah nazar degmesin❤🙏🏻 her bebek kendine özgü canım sağlıklıysa boyu önemli değil normal diyorsa doktorun üzülme hiç bana mesela doğduğunda cüce dediler o kadar üzülmüştüm ki ama şükür sağlıklı demistim bazı insalar çok patavatsız 😔