mavilimorcicek41 rameade55 51 cm 2930 gram doğdu 2850 çıktık hastaneden sadece anne sütüyle beslendi 55 cm 4200dük 1 ay kontrolünde
Olric11 Seyma-2436 maşallah inşallah kolay atlatırız peki bişey sorucam rota aşısı yaptırmayı düşünüyormusunuz
[silindi] rameade55 benim kızım 3540 gram 50cm baş çevresi 35cm doğdu. Saralık oldu 3150 gram oldu 1 hafta kontrolden sonra 3700 gram olmuştu. 1.ayda 5000 gram boyu da 54 cm baş çevresi 37cm. İki gün önce de 5700 gramdı 8 Aralık aşısı bakalım nolcak🤗
Olric11 Seyma-2436 Maşallah Rabbim sağlık versin bende yaptırcam gerçi. Biz daha 1 aylık ama sormak istedim
Sfk55 rameade55 8 cm bir bebek nasıl uzar dıye düşündüm bende bir yanlıslık olma ihtimali var bnce ilk 3 ayda 8 cm tamam ama 1 ayda nasıl olur bilemedim 🙈 tesekkür ederim size de masallah ❤️
turunculuanne KardelenYB 50cm doğmuştu canım. Doktor da şaşırıyo hep ne kadar hızlı uzuyor diye biz de anlamadık 🤷♀️😊