turunculuanne rameade55 kiloyu net hatırlamıyorum ama 8 cm uzamıştı. Kilo da sanırım 1400 küsür almıştı
Merveges rameade55 benim oğlum 2260 gr boyu 48 cm doğmuştu 1 aylık aşısında 4500 kilo 58 cm olmuştu canım şimdi 1 ay 11 gunluk
Deletedmom0099 2850 , 49 cm doğdu hastaneden 2700 cıkmıstık 3500 gr 52 cmdi 1. ayda sadece anne sütüyle besleniyodu
KardelenYB turunculuanne bir ayda 8 cm miii cidden doğru hatırlıyor musunuz çok fazla geldi bana suan 8 cm
KardelenYB turunculuanne doğduğunda kaç cm di 48 altındaysa uzuyor öyle de merak ettim ya benimki az uzamış o saman yani bunladar uzayan varsa 😟
KardelenYB Merveges erkek bebek mi bide boyu nasıl bunkadar uzuyor benim kız anca 1 buçuk santim uzadı 🧐🧐 kılo 1 kilo almış ama boy niye böyle acaba
PortakalliKahve 2960 g 50 cm doğdu oğlum, 1 ay da 4200 g 54 cm oldu. Aşı bizde biraz huzursuzluk yaptı
Aslmra80 rameade55 2880 doğdu 2500 düştü sonra 3 buçuk oldu şuan 2 ay 18 günlük 18 gün önce 5400 gramdı
KardelenYB Canım sana birşey sorucam 2 ay huzursuzluğu tam olarak ne zaman başlıyor bebekte Seyma-2436
turunculuanne KardelenYB 50cm doğmuştu canım. Doktor da şaşırıyo hep ne kadar hızlı uzuyor diye biz de anlamadık 🤷♀️😊
Merveges KardelenYB bilemiyor canım neden ama eşimde bende uzun boyuyuz evet oğlum var erkek yani maşallah nazar degmesin❤🙏🏻 her bebek kendine özgü canım sağlıklıysa boyu önemli değil normal diyorsa doktorun üzülme hiç bana mesela doğduğunda cüce dediler o kadar üzülmüştüm ki ama şükür sağlıklı demistim bazı insalar çok patavatsız 😔