Serenay canısı 11 günlük bebeğinin midesi yumurta kadar bile değil. Ayrıca sağma ile bebeğin çektiği bir değildir. Çocuğuna sütünün yetmediğini ancak aylık kilo takibinde çıkar ortaya.
Sağdım 10cc çıktı az bu o zaman çocuk aç mama vereyim dememelisin.
Mamayı kes. Ve sadece emzir. Sürekli emecek çok normal, o bir YENİDOĞAN 👶🏼 🥰
Ayrıca emmek istemesi süper bir şey, meme tutsun emsin isteyen nice anneler var. Senin kokuna, kalp atışına, ten temasına ve sıcaklığına ihtiyacı var.
Bak benim bebeğim 3 aylık oldu, hala emzirirken komple üstümü soyarım evde ve ten tene temas yaparak emziririm. İstediği gibi dokunur güler huzurlu olur.
Gebe eğitim de ve emzirme eğitiminde aldığım en önemli bilgi ki analarımız da söyler ; “gak meme guk meme”
Bebeğin ilk 3 ay, ayda 500-1000 gram alması yeterli kabul edilir.
Çok evham yaparsan korkuların varsa (ki annesin olabilir) , facebookta Emzirme Akademisi ve Emzirme Sanatı sayfaları var. Orada çok eğitimli ebeler ve emzirme danışmanları var.Birebir bile ilgileniyorlar, üye olup durumunu anlatabilirsin.
Extrem bir durum olmadıkça mamaya ihtiyaç yoktur (aşırı kilo kaybı,ileri derece sarılık,bebeğin emmesi vs)