Serenay Annesirintugceuzun hemşire biberon aldırdı küçük onunla verdik memeyi alıyor ama zamanla mı alışıyor biberona ilerde mi sıkıntı olur
Annesirintugceuzun Serenay Biberona alışınca meme almıyor. Mamayı kesmeye çalışın. Verecekseniz kaşıkla verin. Doğum sonrası bazı sıkıntılar yaşadım. Bebeğimi emziremedim 1 gün. Kaşıkla mama verdi hemşire. Biz de öyle yaptık. Sonra emzirmeye devam ettim.
Haafiizee Oğlum 48 günlük aynı şekilde uyumadığı her zaman emmek istiyor. Ben mama vermiyorum, istediği zaman emziriyorum. Göğsümde uyuyup kalıyor. Yerine koyunca uyanıyor. Şükür diyorum Yinede emiyor sonuçta.
Serenay defnesmoms sanırım gaz var aslında çıkarıyor kakasını falanda yapıyor ama gaz yaparken kızarıyor hareketleniyor gaz sancısı var diye şüpheliyim yarın doktorumuza danışıcam bakalım