Serenay Merhabalar benim bebeğim 11 günlük sürekli emmek istiyor. Sütüm az geldiği için mama takviyeside veriyorum süreklide emziriyorum fakat hep aranıyor. Emzik verdim aldı ama onuda bir süre sonra atıyor acaba doymuyor mu nasıl beslemem gerek tecrübeli annelerden yardım bekliyorum?
Me_terve Serenay sürekli emiyorsa 10 cc çıkması normal Bebekler zaten ilk aylarında hep aranırlar emme refleksi gösterirler her şeye uykularında bile ve bu durum genelde bebek açmı doymuyor mu düşüncesi uyandırır.Gerçekten doyup doymadığı bu zamanda çişli kakalı bezlerinden belli olur
Mervekaraalp Serenay çok normal mama takviyesini kesin bence. Emdikçe ve bebek büyüdükçe artıyor süt. Şuan bir kaşık sütle bile doyar. Gerekirse beş saat aralıksız emsin sabırlı olun 🌸🌸
Candy_liz Serenay ben de aynı durumdayım canım, ama mamaya başlamadım sağdığımda 30cc oluyor bir gögüsten yetiyor mudur ben de endişeliyim, sarılık riskimiz var, kilo kaybımız da.. inş her şey yoluna girer
Mel-sin Serenay Cnm bnm bebekler ilk 3 ay anne karnında hissediyormuş kendini. O yüzden sürekli aranıyor. Yani her aranmasinda aslında acıktığı anlamına gelmiyor bu. Senin kokunu istediği için aranıyor. Çünkü sadece o refleksi biliyor. Ki sen her defasında al kucağına. Emzir. Emzirdikçe artacak sütün. Eğer mama verirsen onun tadına alışıp senin sütünü istemeyecek. Ve emme refleksi biberona göre şekillenecek. 10 CC olması da gayet normal. Çünkü bebeğinin midesi küçücük daha. Zeytin kadar. Birkaç damla icse bile doyacaktır.
Serenay Alvida sağdım ikisinide 10 cc ancak çıktı yeterli gelir mi ki tecrübesizim açıkcası bu konuda
Serenay Me_terve çiş ve kakasında sorun yok içim rahatladı teşekkür ederim 10 cc normal mi yani yeterli mi yani
Serenay Mervekaraalp doymuyor düşüncesi ile veriyordum eğer yeterli ise zaten mama vermek istemiyorum
Serenay Candy_liz tek gögüsten mi 30 cc geldi canım herkes normal diyor emmesine kaç günlük senin bebiş
Gamze0677 Sabırlı ol bebeğin kendini en huzurlu hissettiği yer senin ğögsün daha küçücük ve emme refleksi kuvvetli olduğu için böyle çok şanlısın:) benim bebeğim 46 günlük halada öyle ğöğsümde yaşıyor çişini kakasını yapıyorsa doyuyodur annesi :)
Serenay Gamze0677 çok teşekkür ederim sayenizde içim rahatladı emmesi sorun değil tabi ki emsin sürekli aranınca ve emmek isteyince doymuyor düşüncesi oluştu 😊
Me_terve Serenay çiş ve kakasını yapıyorsa besleniyordur içini rahat tut.Seni görüpte bebek aranıyor diye cahilce bu bebek doymuyor diyebilirler hiç bir şekilde duyma öyle diyenleri.Boş konuşan çok fazla olur ilk zamanlar.Ben kendimden biliyorum bebeği ilk defa gören bile yorum yapıp moralimi bozuyorlardı boşuna kendi kendimi yıprattım.Şuan ki aklım olsa Güler geçerdim.Bebeğime odaklanırdım sadece.Eğer süt sağma zorunluluğun yoksa sütünü sağıp hiç moralini bozma akışına bırak.Hep pozitif düşün.Bebeğin zaten senin o sağdığın sütün kat ve katını çekiyor.Daha da emin olmak istiyorum dersen en yakın sağlık ocağına gidip bebeğinin kilosunu ölçtür bide bir hafta sonra gidip ölçtür beslenip beslenmediği ortaya çıkar zaten.Ama daha sonrada bu aylık yapılan sağlık ocağındaki kilo ölçümlerine çok fazla kafayı takma.Bebeğin sağlıkla bir şekilde büyür inşallah
Candy_liz Serenay 11 günlüğüz.. evet tekinden çıkıyor genelde, yetiyordur inş kızıma.. Sarılık riskiniz var mı sizin, kilo kaybı olmuş muydu?
Gamze0677 Serenay rahat ol doymasa yırtar ortalığı ağlamaktan 😄😄 sen hep emzir mamaya bile ihtiyaç duymazsın 😊
Mel-sin Serenay Cnm bnm bebekler ilk 3 ay anne karnında hissediyormuş kendini. O yüzden sürekli aranıyor. Yani her aranmasinda aslında acıktığı anlamına gelmiyor bu. Senin kokunu istediği için aranıyor. Çünkü sadece o refleksi biliyor. Ki sen her defasında al kucağına. Emzir. Emzirdikçe artacak sütün. Eğer mama verirsen onun tadına alışıp senin sütünü istemeyecek. Ve emme refleksi biberona göre şekillenecek. 10 CC olması da gayet normal. Çünkü bebeğinin midesi küçücük daha. Zeytin kadar. Birkaç damla icse bile doyacaktır.
Sevvald Candy_liz sarılık hepsinde var benim de 13.8 çıktı ışın tedavisine alınacaktı banyo yaptiriyorum gün aşırı çok iyi geldi ..
Serenay Candy_liz bence yetiyordur keşke bizdende o kadar gelse sarılık hafif şekilde vardı ama tehlike yok canım kilo kaybı ilk gün ödem attığı için 100 150 gr oldu ama daha sonra geri aldı doğum kilosunu geçti
Tubutubu Benim bebegim 17 günlük ayni durumdayım surekli araniyo emmek istiyo ac saniyorum ama kusuyo demekki doyuyo emzirdikce sütüm de artti sagdigimda az cikiyo ama mama vermiyorum kakasini cisini cok yapiyo sen doymuyo sanma doyuyodur o mama verme sonra emmez seni
yagiz2019 Benim oğlum da aynı şekilde sürekli emmek istiyor emziriyorum ama 10 dk da bir gögsüm süt dolmuyor ki o yüzden günde 2 kez 60 cc mama veriyorum öyle doyuyor 2 saat kesintisiz uyuyor o zaman
Sevvald Serenay bebeklerin emme içgüdüleri vardır iç güdüsel aranıyor olabilir kaka rengi yeşil olursa haddinden fazla beslenmiştir arandığını oradan anlayabilirsiniz ben de 11 günlüğüm en az 1.5 saat bekliyorum ağlasa da ilgi dağıtıyorum gezdiriyorum vs. Çünkü çok emerse hazımsızlık oluyor uyku olmuyor benim bilgim bu yönde en azindan..
Candy_liz Sevvald benim kızımın da 11 çıktı çok üzüldüm ama çoğu bebekte olduğunu anlayınca biraz rahatladım.. ben de yaptırıcam gün aşırı👍🏻