Bir bebeğin İlk 6 ay kilo alımı 500gr ise iyi, daha fazla ise gayet iyi der doktorlar. Üstelik uzayan boy faktörüde var.
Mama tabiki kötü bir şey değil ama koşa koşa mamaya yönlendiren doktorda ne bileyim..
her bebek kilolu her kadın bol sütlü olacak diye de bir şey yok, bebeğiniz sağlıkla büyüsün bunlara güleceksiniz 💙