Rkyyksl başta kilo farkı var. İlk kızım 3350 doğfu sadece mama aldı 3 ay kontrolünde kilosu 4.370 miş bu kızım 2. 670 doğdu 3 ay kontrolünde 5.270 di. Yani mama benim bebeğimi pek beslememiş. 3.5 - 4.aya yaklaşırken ek gıdaya geçmek zorunda kaldım. Bunun dışında zaten anne sütünün elbette birçok farkı var. Kalitesi yararı tartışılmaz herhalde.