Semanur1elizan AcemiHemsireanne bebeğiniz kaç kilo doğdu acaba her ay ne kadar alıyordu benim 9. Ayından kızım 6800 idi
Semanur1elizan AcemiHemsireanne benim oturup ağlamam gerek o zaman 3 aylıkken 6 kiloya doktorunu az diyorsa yatın kalkın şükredin bence sağlığı yerinde olsun doğum kilosunu bilmiyorum tabi ama bence gayet normal hiç kilo almaması daha tehlikeli
AcemiHemsireanne Semanur1elizan sağlığı yerinde olsun yeterli ben illa kilo alsın demiyorum gelişimi açısından sizinkiler nasıl onu öğrenmeye çalışıyorum . Bebeğimin doktoru eşim zaten ama sorun en başından beri mama yanlısıydı o yüzden danışıyorum
Hafizenur 14 aylık bebeğim 9 kilo şuan doktor iyi diyor mama hiç kullanmadık sadece anne sütü ve ek gıda.
Huzurlu 3 aylık bir bebek 6 kilo olması zaten düzeyinde gidiyor demektir çok ideal ve tam kilosunda neden kilo olayına bu kadar takıyorsunuz gerçekten anlamıyorum sağlıklı olması bence gayet yeter.
AcemiHemsireanne Huzurlu Huzurlu bence de sağlıklık olması yeterli boyuna gidiyordur belki filan diye takmamak lazım . Ama eşim (doktoru olarak ) sürekli mama vermek istiyor ama bu en başından beri böyle dolayısıyla sizlerin bebekleriyle ne durumda diye gerekli mi diye anlamaya çalışıyorum
BedriyePoyraz AcemiHemsireanne Buna az mı diyosun benim bebeğim 4 kg doğduğu halde şuan 3 ay 6 günlüğü 5700 kilosu ve doktor iyi mamaya başlamana gerek yok hareketleri iyiyse hısırduzluğu yoksa sıkıntı yok dedi
AcemiHemsireanne BedriyePoyraz Elfydr öyle bebekler var ki benle aynı dönemde ama 8 kg diyor 😥 kızım 3350 kg doğdu her ay ortalama 300-400 aldı bu zamana kadar . Sütüm yetiyor diye düşünüp mama başlamak istemedim . Eşim ( doktoru) sürekli mama verme yanlısı olduğundan kilosu normal mi diye kafama takıldı
BEYZANUR2020 AcemiHemsireanne 3 350 dogduysa 3 buçuk aylık 6 kilo ise 2650 gram almış bu da demek oluyor ki her ay 700 gram dan fazla bile almış yani siz 300-400 gram diyorsunuz ama yanlışınız var bence
AcemiHemsireanne Bsrsyy94 aynen doymadı desem emzirdikrten sonra kusuyor bir kere sağıp verdim meğer zaten tokmuş ondan memeyi istemiyormuş
AcemiHemsireanne Bsrsyy94 ön süt suludur açık beyaz renkte süte su karışmış gibi bir rengi vardır diğeri daha koyu
Elfydr AcemiHemsireanne benim kızım da 3 ay 11 günlük 3 ay kontrolünde 5.270 idi. Bu form da bazen okuduklarım hayret ediyorum 6 kg bence normal. Doktorunuz ne diyor mesela. İlk doğum kilosu da önemli. Biz 2.670 doğduk. Her ay düzenli 500 ile 1 kg arası aldı. Bize doktorumuz gelişimi gayet iyi diyor mesela. Ben bu kiloya rağmen asla mama vermiyorum. Bence bir doktorunuz ile de görüşün. Sağlığı yerindeyse aylık kilo alımı oluyor ise sütünüz de elbet yetiyordur.
Selininannesi1609 Bsrsyy94 öyle pek ölçmedim aslında süt su gibi oluyo sonra hafif beyaza dönünce emzirmeye başlıyorum
Elfydr AcemiHemsireanne eşiniz çocuk doktoru mu? Şeyy ilk 6 ay sadece anne sütü diye bas bas bağırır doktorlar ama.