hakikizeytinyagi
Ben ikizlerime 15 günden sonra tek başıma bakmaya başladım. Şuan 13 aylıklar bir düzen olusturunca çok güzel alisiyorsun ee zorlukları oluyor tabii hele gazlı bebeklerse daha da zor..
Benimkilerde aşırı gazlı idi hiç bir gaz damlası fayda etmedi.
Başkasına alışınca daha da zor olur canım işe önce sana yardım eden kişiyi göndermekle başla
Besle,gazını al uyut, gaz masajları yap sen sakın kal ki onlar da sakin kalsın
O dönemlerde çok ta ev işi yapamiyor insan sen dinlenmene bak,vaktin olursa yemeğini pişir yeter.
Çok çabuk buyuyorlar o dönemin tadını çıkar boşver
Ben hem mama hem meme olarak devam ettim
Birine bıberonu destekle verirken diğerini emziriyordum,altlarını sakın hallerindeyken değiştiriyordum.
Pusetlerine koyup ev süpürüyordum yada yemek yapiyordum.Onlar uyurken hemen çamaşır falan atıyordum,asiyordum.
Banyolarıni eşimle yaptiriyorduk şimdi tek yıkıyorum.
Büyüdükçe işler daha da zorlaşıyor yanlız haberin olsun ben şimdi o hallerini arıyorum ve de özlüyorum.