hakikizeytinyagi Kızlar 31 günlük ikizlerim var. Hiç yalnız kalmadım yanımda hep bir yardımcı oldu ama tükendim artık onlar uyurken evi topla et derken dinlenmeye fırsat yok. Yemek yapamıyoruz çünkü hiç durmuyorlar çok gazlılar habire uykularından uyanıp gaz cıkartma seansı yapıyoruz tekrar uyuyorlar. Bu böyle devam ediyo. Soluksuz uyuduklarını hatırlamıyorum🤦🏼♀️ Çok zormuş Allah tüm ikiz üçüz annelerine dayanma gücü versin. Tek başına bakan var mı ? Varsa helal olsun banada sırrını versin 🙈
masalduru hakikizeytinyagi Allah yardımcın olsun canım sımdı ıyı zamanların bence buyudukce daha da zorlasıyor benımde ıkızlerım 8 bucuk aylık oglum var onunla bakıyorum ama cok zor
ikizerkekannesi hakikizeytinyagi 14 aylık ikizlerim 6-7 aydan sonra tek bakmaya başladım inan tek daha iyi kendi düzenini kuruyorsun evet çok yorucu ama düzen oturttun mu bir tık kolaylaşıyor en basitinden ikizler oyun oynarken bende mutfakta işlerimi yapardım ama geçen annemlerde kaldım 2-3 hafta sonuç şuan yalnız kalmak istemiyorlar annemler devamlı yanlarında olduğu için Şimdiden düzenini kur hergün aynı saatte yatsınlar beraber uyusunlar gözünüde sakın korkutma olmucak birşey değil🥰
nazlieylul hakikizeytinyagi 27 gün oldu bnmde ben birde ikizlerle taşındım günlerdir mahvoldum bende çocuklar da iki kat tükendim valla bnmkiler artık acıkınca uyanıyo kendileri
Mom62636362 hakikizeytinyagi temizlik yapmıyorum, etraf tozlanıyor ama ne yapabilirim, enerjim varken vaktim yok, vaktim varken enerjim yok, anca ütüydü çamaşırdı yemekten fırsat kalmıyor ki onları da gece yapabiliyorum. Çok yorgunum artık, çok
masalduru hakikizeytinyagi sureklı ilgi istiyorlar hıc yalnız bırakılmıyorlar uykuları enfazla yarım saat oluyor
hakikizeytinyagi nazlieylul Allah yardımcınız olsun. İnşaAllah uslu bebek olurlarda bizde rahatlarz 🙈
hakikizeytinyagi Mom62636362 benim yanımda yardımcı olmasına ragmen ev işi kalıyor 🤦🏼♀️ Ev dagınık oluyor ondan da bunalıyorum napıcaz bilmiyorum ya zaman cabuk geçsede 1 yasına gelseler yuruseler kendi kendilerine oynarlar
Mom62636362 hakikizeytinyagi yardımcı bulamadım ben siz yine iyi bulmuşsunuz, zaten vakalar da iyice arttı ne yapıcam bilmiyorum. İnanın 5 dk 5 dk uyuyorlar gündüzleri, 11 saat oldu en son sütümü sağalı, yok fırsat vermiyorlar.. Kafayı yiyeceğim bu gidişle
hakikizeytinyagi Mom62636362 Allah yardımcınız olsun emmiyorlar mı benimde teki emmiyor cok zor sagmak 🤦🏼♀️
Zehra_Ens Mom62636362 sizinkiler daha küçüktü diye hatrlıyorum aklınıza mukayyet olun zira işler 1 yaştan sonra felaket karışıyo en çok aklı ve güce o zaman ihtiyaç duyuyosun 😬 16 aylık olacaklar bir süredir canımdan bezmiş durumdayım 😢
Mom62636362 hakikizeytinyagi yok canım ne yazıkki emmiyorlar, eşim işten geldi öyle sağıyorum 😅 Allah cümlemizin yardımcısı olsun hiç kolay değil, insan kendini unutuyor bir süre sonra
hakikizeytinyagi Mom62636362 gün içinde hiç aglamadan oyalandıkları zaman olmuyor mu mesela birbirlerine bakıp sakin durmuyorlar mı 🙈 birde kaç aylık siznkiler
Mom62636362 hakikizeytinyagi 4 ay 10 gün, ay yok nerdee 😄 hep yanlarında olayım, hep kucağımda olsunlar, henüz birbirleri ile ilgilenmiyorlar..
hakikizeytinyagi Mom62636362 Ya benimde umudum 4 5 ayllıkken birbirlerine bakarlar oyalanırlarda işlerimi yaparım 🤦🏼♀️ Müzikli titresimli ana kucagı aldınız mı onla oyalanıyor dıyorlardı
Mom62636362 hakikizeytinyagi yok canım almadım, oyun matımız var piyanolu, birisi onu çok seviyor onunla oynuyor, öbürü de onu izlemeyi seviyor en fazla 😊 alıcaktım fakat erteleye erteleye geçti vakti, 1-2 aya kullanmaya gerek kalmaz diye düşünüyorum onu
nazlieylul hakikizeytinyagi ben aldım gündzle kurtarıcım oldu doyurup yayırıyorum iyi idare ediyo onda sallanıuolar
hakikizeytinyagi Mom62636362 aynen canım en fazla 6 aya kadar kullanılıyormuş zaten. Allah kolaylık versin müminin mümine duası kabul olur.
hakikizeytinyagi Mom62636362 37+5 dogdular kuvöz sıkıntımız olmadı şükür sizinkiler ne kadarlık dogdu