Ahh şu ikizler.. hem çok zorlar hem çok güzeller. 9 aylık ikizlerim var annemle bakıyordum ,gitti 3 gündür yalnızım 3. Günümde tırlatmak üzereydim uyumuyorlar dürmüyorlar ikisi de üstüme tırmanıyor eve dokunamıyorum yemek bile yiyemedim gece de sık uyanmaya başladılar ölüyorum yorgunluktan 😩 tek başına bakan ikiz annelerini de tebrik ediyorum ben başaramadım valla 😅👏🏼