Zynphafsa 1mrvky evet ya bakımda yapamıyorum dediğiniz gibi vakit bulamıyorum gün sanki 24 saat değil de 2 saat anlamıyırum ki nasıl akşam oluyor nasıl sabah.. Döküle döküle devam ediyoruz 😀
Zynphafsa 1mrvky inşalh bağlarkendir umudum o yönde 🤦♀️ bazen ağzını değişik şekilde yapıyor sanki bir şey yer gibi saç mı yiyor acaba 🤦♀️
TYE Zynphafsa benimde aynı 4 ay oldı kellik olustu bi çok yerde cildiyeye gittim sampuan önerdi çok iyi geldı azaldı tabsıye ederim sizede
SevcanDenizKorkmaz Zynphafsa kimisi 6 aydan sonra dökülmüyor diyor ama benim doktorum çinko eksikliği dedi oğlumun yarın aşısı var onu yaptırdıktan sonra kendim için takviye birşeyler alacağım
Zynphafsa SevcanDenizKorkmaz işin kötüsü bnm vücudum çinko kabul etmiyor istifra ettiriyor hamileyken bile kullanmadım vitamin 🤦♀️
Zynphafsa SevcanDenizKorkmaz hahaa evet ya bir de büyüdülerde annelerinin saçlarını çekiyorlar Allahm çok tatlılar 😀
Anne80 Zynphafsa bide bi markanın sampuanıyla serumu var o inanılmaz işe yaramstı bende bekarken bi ara yumak yumak dökülüyordu resmen o beni kurtardı dökülmelerim cok olurss onu kullanacagm tekrar
MerveDerki Zynphafsa hemde nasıl ya.. kalanlarıda ben yolup atcam dökülecek kalmasın hiç diyorum o dereceye geliyo insan evin her yeri saç banyoda ayrı tutam tutam gidiyo tararken ayrı tutam tutam gidiyo
Aselinam Zynphafsa kalmazsın canım dökülen saçlar geri geliyor benim kış saçlarım çıktı önlerden dökülme de eskiye göre azalma oldu 3 aydan sonra benim de aşırı dökülüyordu maalesef
Fadikfs Zynphafsa valla benimde aynı açılmaya başladı birde çok karışıyor birbirine saç ayıklamaktan bıktım
sedaykn Zynphafsa 19 aylık oldu kızım hala dökülüyor vitamin falan da kullandım değişen bir şey yok. Hormonlarla ilgili dedi doktor emzirdiğim sürece devam edebilirmiş 😩
BerenandMom Zynphafsa benimkinin kakasından çıktı birkac kere olabiliyor dikkat etsemde cok dokuluyor cunku devamli topuz yapiyorum