Zynphafsa Melindaninannesi evet emziriyorm bu yüzden boyatmadım keratin zarar vermezse bebeğe yaptırabilirim
SevcanDenizKorkmaz Zynphafsa saçlarımın ön kısmı öyle çok açıldı ki. Birde dökülen geri çıkıyor galiba milyon tane bebek saçı var sanki kafamın on kısımlarını jiletlemişimde yeni çıkıyor gibi duruyor. Sürekli saçım örgülü banyoda tariyorum saçımı hep aman bebeğimin ağzına gider parmağına dolanır diye ama iki gün süpürme yapmayayım benim ayağıma bile dolanıyor artık 😤 örmeme rağmen nasıl dökülüyor anlamıyorum
Zynphafsa SevcanDenizKorkmaz off evet ya bnmde önden ufk ufak çıktı hep.. Bir de bebeğim bu aralar saçıma yapışıyor çekiyor daha çok tedirgin oluyorum elinde kalacak diye ne kdr dikkat etsem de çaresiz
Beren94 Zynphafsa Tek çare vitamin desteği, hamileyken de emzirirken de bırakmadım şu anlık dökülme yok Allah’ın izniyle olmaz inşallah, bir yerden giderken vücuduna tekrar o vitaminin girmesi gerekiyor çocukla da düzgün beslenilmiyor vitamin şart
Zynphafsa Beren94 işin kötüsü vücudum çinko kabul etmiyor hamileyken de ne kdr vitamin değiştirirsek değiştirelim anında istifra ettim kullanamıyorum da 🤦♀️🤦♀️
SevcanDenizKorkmaz Zynphafsa yutmamistir belki bezine düşmüş olabilir bağlarken farketmemis olabilirsiniz
Zynphafsa SevcanDenizKorkmaz inşllh öyledir yoksa nasıl yuttu onu yazık günah boğazı rahatsız olmuştur haberim bile yok 🤦♀️🤦♀️
SevcanDenizKorkmaz Zynphafsa kimisi 6 aydan sonra dökülmüyor diyor ama benim doktorum çinko eksikliği dedi oğlumun yarın aşısı var onu yaptırdıktan sonra kendim için takviye birşeyler alacağım
Mom9 Zynphafsa valla iki kere kan tahlili yaptırdım bütün depolarım dolu ama yok yani dökülüyo. Helalles midir ne zıkkımdır bi ton para verdim hiç bi işe yaramadı. Kekikle banyo yapan biftek gibiydim 🙄
BerenandMom Zynphafsa 8 ay oldu hala dojukuyor cok az azaldi sanki ama 1 yila kadar dökülür dedi dermatolog kafanıza takmayın dökülse de sonradan zamanla toparlar benim saclarim karıştı yikarken tararken dugum oldu kopara kopara actim drvamli dolaştığı icinde evde anneme briaz kisalttirdim rahat ettim
Zynphafsa BerenandMom bnde kestirdim aynen çok uzundu biraz daha rahat ettim ama dökülmesi durmadı.. Dökülmeyi de geçtim bebeğim buluyor bir şekilde elinden fln alıyorum o da bni endişelendiriyor
Admsmyrgktg BerenandMom ay gerçkten sonra toparlar mı acaba? Çnkü benm gerçkten açılmaya başladı artk
BerenandMom Zynphafsa benimkinin kakasından çıktı birkac kere olabiliyor dikkat etsemde cok dokuluyor cunku devamli topuz yapiyorum
Anne80 Zynphafsa marka vermek yasakms bilmiyordum🙈 sarımsak yağı kullanın sarımsak özlü şampuan. Ve bide dökülmeyi önleyici serumlar var onları kullanın benm daha bi dökülmem yok var ama normal derecede bide arada bir zeytinyağı ile saçlarınızı tarayın biraz o yağ kafanızda kalsın
Zynphafsa Anne80 evet sarımsaklı şampuan demişlerdi bana da henüz daha kullanmadım bir kullanayım inşallh iyi gelir ya 😊
1mrvky Zynphafsa biri beni andı galiba 🙈 canım bende aynı dertten muzdaribim. 4 ay olacak doğum yapalı. Banyoda ayrı dökülüyo tararken ayrı. Asıldıkça elime geliyor. Yerler kıl ha bire süpürge yapıyorum. Hamileliğimde tek bir tel bile dökülmemişti. Hayatımda hiç bu denli dökülmemişti. Psikolojim bozuldu. Bi çare de bulamadım🤷♀️ Daha doğrusu vakit yok bebekten🙄
Zynphafsa 1mrvky evet ya bakımda yapamıyorum dediğiniz gibi vakit bulamıyorum gün sanki 24 saat değil de 2 saat anlamıyırum ki nasıl akşam oluyor nasıl sabah.. Döküle döküle devam ediyoruz 😀
1mrvky SevcanDenizKorkmaz benimde. Acaba bağlarken mi düştü dedim yoksa yuttu da Kakasından mı çıktı 🤦♀️
Zynphafsa 1mrvky inşalh bağlarkendir umudum o yönde 🤦♀️ bazen ağzını değişik şekilde yapıyor sanki bir şey yer gibi saç mı yiyor acaba 🤦♀️
Anne80 Zynphafsa bide bi markanın sampuanıyla serumu var o inanılmaz işe yaramstı bende bekarken bi ara yumak yumak dökülüyordu resmen o beni kurtardı dökülmelerim cok olurss onu kullanacagm tekrar