Esram54 Bende aynı durumdayım 5 ay olcak aşırı bir dökülme devam ediyor.Şimdi sarımsaklı şampuan aldım marka önemli değilmiş içine vitamin ampullerı bemiks,evingen,bepanthen çam terebetin koydum.Sanki bir tık fayda ediyor gibi denemedeyim✌️
Gamzeren13 Admsmyrgktg evet ben kullanıyorum ama bi faydasını göremedim hala dökülüyor 17 aylık oğlum
Eesay Zynphafsa revox şampuan mutlaka mutlaka deneyin. Benim şuan sayılı geliyor duştan sonra elime. Beyaz ambalaj olan sanırım klasik revox.
Ilknurcinar Zynphafsa benimde ayni sekilde dokuluyordu. Tutam tutam. Bioxin sampuan var eczanelerde, gliss yeni cikan sampuani var onun serisini sac dokulmesine karsi ve mixoil sac cikaran sprey onlari kullaniyorum. Ve baya azaldi dokuluyo ama eskisi gibi asla degil. Ve saclarimda cikmaya basladi.
Gokcen Zynphafsa demir eksikligindenmis canim. Pekmez tuketiyorum cay kahveyi azaltmak da gerekiyor .hatta pekmezin icine bi kac damla limon damlatip icerseb daha etkiliyimis
[silindi] Zynphafsa Demir eksikliği barsa dökülüyor hemen sağlık ocağına git baktır ben gel kaldım sen kalma canım 😊 biotin hap aldım içtiğim gün dökülmüyor ama kaç ay kullanacam bilmiyorum. Ki
Admsmyrgktg BerenandMom ay gerçkten sonra toparlar mı acaba? Çnkü benm gerçkten açılmaya başladı artk
BerenandMom Admsmyrgktg erkek tarzı dokulme gibi oldu benimde alnımın yanları üstler sonra çıktı yine ordan digerleri de toparlar herkes sonrwdan cikiyo diyo zaten süreç uzun olduğu icin bize kel kalcakmisiz gibi geliyo bende her dustan sonra ağlıyordum dökülen saci görünce suan hic takmiyorum bu bir.surec sonra geri toparlayacak zaten
[silindi] Admsmyrgktg biotini eczaneden aldım eczacı kadın çok bilgili tecrübeliydi dozunu falan ayarlardı sağolsun
Admsmyrgktg BerenandMom ay gerçkten bnde aynı durumdayım. İnşlah toparlar yaa resmen pskolojim bozuldu