Mervee123 tek çaresi aç bırakmak çok ciddiyim etmiyorsa emme süresini uzatmak ben yaklaşık 7 8 saat birşey vermediğini bilirim aralarda ara öğün meyve kraker bisküvili falanda hiç bisekilde vermedim çok zor ama bağrıma taş bastım iki saat öğlen uykusundan yatmıştı uyandığında annee mamam diye agaldigini gördüm ve önüne ne koyduysam yedi bira açlık duygusunu öğrenmesi gerekiyor çocukların ve kendi haline bırakmanız lazım yemek yerken sizdde birlikte yiyin ona müdahale etmeyin tabi bunlar biranda olucal şeyler değil zamanla