Mervee123 vlbenim kızım 19 aylıktı. 9 kiloydu. Bende o zamana kadar zorlamadan ısrar etmedim virüs var dedim doktora gitmedim. Mecburi şartlar yüzünden doktora gittik ve gelişim geriliği olmuş (hıçkıra hıçkıra ağladım duyunca) persentilde değeri %2 özel süt kullanıyorum. Zorla yediriyrm (ilk 2 3 kasıkta istemiyor sonra kendi yiyor) elini boş birakmyrm. Keçi boynuzu pekmezi veryrm 2 tk. Dut, pestil bunları yiyo. Hergun bı pors. Kıyma ve bir kase yoğurt ile çok şükür 1 ayda 1 kilo aldık. İlk işiniz gerçekten iyi bi doktora gidin istahsizligin nedenini bulsun. Bizim yeme bozukluğuydu. Doktor zorla ver dedi midesi büyüsün snra kendi isteyecek. Aciktiginda elimizi tutup mutfağa gidiyr yemek istiyor.Tamamen geçmedi iştahsızlık doktor 3 aya düzelir dedi bekliyrz benim çözümüm bu oldu.