Peşinden koşturmaya birakin bir yemeği yemediği zaman başka bir seçenek sunmayın tabiki sevdiği yemekse benim oğlumda çok iştahsız 18 aylık oldu hala değişen birşey yok ama ben kafaya takmayı bıraktım yerse veriyorum yemezse kaldırıyorum şimdi bu sayede acıkınca artık kendisi geliyor bana mama diye bende sevdiği şeylerden yapıp hemen yediriyorum yani ne kadar ısrarcı olursanız bebeğiniz yemekten o kadar uzaklaşır kendi haline bırakın ben öyle yaptım 🤷♀️ Ve gerçekten de küçükken iştahsız olan bebekler 5-6 yaşlarına geldiklerinde düzeliyorlar 👍